Mam Prawo Wiedzieć – jak korzystać

W ostatnią środę prowadziłam warsztaty komputerowe dla słuchaczy Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Jastrzębiu-Zdroju. Jako, że było to nasze pierwsze spotkanie w tym semestrze długo zastanawiałam się „Co mogę zrobić na pierwszym spotkaniu?”. Z pomocą przyszły mi wybory parlamentarne -tak! też byłam zaskoczona. Myślę, że należę do nielicznego grona, którego wybory do czego zainspirowały;)

W powyborczych klimatach… Wypada wiedzieć na kogo oddało się głos – tu przychodzi nam z pomocą strona Mam Prawo Wiedzieć. Prosta, intuicyjna, ładne i z mnóstwem ważnych i ciekawych informacji informacji.

Sprawdź na kogo oddałaś/-eś swój głos!

Krótki przewodnik po stronie (wersja do wydruku Mam Prawo Wiedzieć):

MamPrawoWiedziecInstrukcja1 MamPrawoWiedziecInstrukcja2

Dodaj komentarz