Bez Was nie ma szans!

Oj! Ależ miałam przerwę w pisaniu, ale każdemu należy się odrobina urlopu:) Pogoda dopisuje (chyba aż za bardzo), tym samym więcej czasu spędzam z dale od komputera. Mam nadzieję, ze Wy też się dotleniacie i korzystacie z promieni słonecznych. Czas wakacji – więc mam  przerwę w prowadzeniu warsztatów komputerowych. Zbieram siły na nowy sezon:)
Dziękuję za wszystkie odwiedziny, miłe słowa i głosy: „chcemy więcej” – dowody na to, że całkiem fajnie na tych moich warsztatach. Jednak to również Wasza zasługa:)

Mając trochę więcej czasu przeglądałam starsze numery pisma „Pani” i natknęłam się na cudowny artykuł „Czas odnaleziony” Magdaleny Kuszewskiej:

senor.cytat.pani.kwiecien

Czas odnaleziony / Magdalena Kuszewska // Pani. – 2015, nr 4

I jeszcze cytat, który szczególnie przypadł mi do gustu:

„Senior jest niczym zapisana drobnym maczkiem księga z przepisami:
jak zapracować na szczęście,
a jak na katastrofę, co się sprawdza, a
co nie, jak zweryfikować prawdziwego przyjaciela
albo czym zniszczyć związek”.
Anna Kędzierska

Polecam cały artykuł:) Magazyn dostępny w naszej Galerii Książki.

Jedna myśl w temacie “Bez Was nie ma szans!

Dodaj komentarz