G16 ogląda filmy

Moja relacja jest bardzo krótka, otóż po tym spotkaniu uzmysłowiłam sobie jak wielkie możliwości daje umiejętność obsługiwania komputera. Kilkanaście osób siedzi w jednym pomieszczeniu, obok siebie i każda z tych osób może oglądać inny film. Niełatwo jest mi pojąć zawiłości obsługi komputera, ale chętnie przychodzę (nawet godzinę wcześniej jak dziś) na spotkania.

Wszystko to dzięki wiedzy, pasji i cierpliwości pani Marioli, którą uroczo dzieli się z nami (nie licząc „Michałków”). Dziękuję pani Mariolo.

Zosia

PS. Pani Zosiu dziękuję za miłe słowa:) ale wie Pani jak to jest, państwo uczą się czegoś ode mnie a ja od Państwa, tej najważniejsze wiedzy – życiowej!!! I za to dziękuję.

film_g16_1.jpg

G16 w komplecie:*

film_g16_2.jpg

Lewe skrzydło 🙂 dwie panie Zosie, pani Wandzia i pan Zbigniew.

film_g16_3.jpg

Część prawego skrzydła! Pani Maria z Panem Franciszkiem

film_g16_4

Ostatnia ławka – pani Irenka z panią Małgosią

film_g16_5.jpg

No i pierwsza ławka prawego skrzydła – pani Basia, na zdjęciu oczywiście!!! bez pani Józefy;)

Dodaj komentarz